השרה סטרוק: "על ציר פילדלפי אנחנו חייבים לשלוט"

המהדורה המרכזית No Comments on השרה סטרוק: "על ציר פילדלפי אנחנו חייבים לשלוט"

השרה אורית סטרוק אומרת הערב לאיתי גדסי ב'מהדורה המרכזית': "אין שום מדינה שהייתה עוברת את אירועי ה-7 באוקטובר בלי להגיב כפי שאנו מגיבים. מראש אמרנו שייקח חודשים רבים וכנראה יותר משנה לסיום המלחמה. אימפריית הטרור שחמאס בנה בעזה היא לא אירוע שניתן לסיים בפחות מהזמן הזה"

מעבר כניסה צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השרה אורית סטרוק ב'מהדורה המרכזית' הערב בהגשת איתי גדסי: "אין שום מדינה שהייתה עוברת את אירועי ה-7 באוקטובר בלי להגיב כפי שאנו מגיבים. חמאס מציב לנו תנאי כניעה משפילים. אנחנו חייבים לסיים את המלחמה הזו כשחמאס מוכנע ומושפל כתנאי להמשך קיומה של מדינת ישראל. העם הבריא מבין את זה. מראש אמרנו שייקח חודשים רבים וכנראה יותר משנה לסיום המלחמה. אימפריית הטרור שחמאס בנה בעזה היא לא אירוע שניתן לסיים בפחות מהזמן הזה".

לדבריה: "את ציר פילדלפי חייבים לתפוס ולשלוט. זה כמו חור בדלי שמתפלא שוב ושוב. כל המעברים והכניסות לעזה חייבים להיות בשליטתינו המוחלטת. אין דרך אחרת. לגבי הסיוע ההומניטרי; אף אחד לא חושב שמגיע לחמאס סיוע הומניטרי, אבל יש כאן מכלול של שיקולים ולכן אנו מוכרחים לעשות זאת".

על מחבלי הנוחב'ה: "לא ייתכן שהם יישפטו בהליך פלילי רגיל. הם חייבים לקבל את עונשם המגיע להם וחברי הסיעה עסוקים בהבאת החוקים הנדרשים לשם כך".

עוד אמרה: "אני מכבדת מאוד את גדי אייזנקוט אבל זו לא המחלוקת היחידה שיש לי איתו. אין לנו תקומה בלי ניצחון מוחלט בעזה. בעזרת המידע המודיעיני אנחנו מתקדמים אט אט ובעז"ה נגיע ליעד. אלמנט הזמן עובד לטובתינו ולא להיפך".

על הערבת הכספים לרש"פ: "אנחנו מתנגדים מאוד להעברת הכספים לרש"פ, בעיקר לאחר תמיכתם בטבח הנורא. התפשרנו על מתווה שכולל שני קיזוזים. את סכום התמיכה שמעניקה הרשות למחבלי הנוחב'ה ואת הסכום שמעבירה הרשות לרשויות בעזה. הרשות החליטה לא לקבל את המימון החלקי וארה"ב התקוממה ע"כ. בסופו של דבר ארה"ב יישרה קו איתנו והבינה שבמצב זה לא שייך להעביר את הכסף לרש"פ. הפקדנו את הכסף לנורבגיה שגם היא רואה את המציאות עין בעין עם ישראל. מי שהפסידה בסיבוב הזה היא הרשות".

לסיום אמרה כי: "יש הפליה בלתי סבירה בעיניי שבעוד שאת הפועלים הפלסטינים בודקים שלב אחרי שלב, בכבישי יו"ש נוסעים לצידינו פלסטינים ללא שום סינון, כל ערבי יכול לעלות ללא שום בידוק על הכביש ולנסוע לצידי".

האזינו



0 תגובות